GYIK

Ezen az oldalon a "Gyakran Ismétlődő Kérdések"-re találhat választ

Tartalom


Hogyan tájékozódhat kínálatunkról?

Tervünk szerint, rendszeresen frissítjük honlapunkat. Itt megtekinthetik majd Akcióink-at is. Kérésére postán vagy E-mail-ben részletes listát küldünk termékeinkről. Ezt kérjük jelezze. Címünkről, ügyfélszolgálati időről az Elérhetőség oldalunkon tájékozódhat.


Vissza a tartalomhoz

Hogyan lehet fizetni?

Kisebb mennyiségű áru vásárlásakor lehet készpénzben fizetni. Bankkártyát egyelőre sajnos nem tudunk elfogadni. Nagyobb mennyiség vásárlása esetén átutalással lehet kiegyenlíteni az áru értékét. Fizetési könnyítés egyéni elbírálás alapján. Bizonyos termékek vásárlása esetén törzsvásárlói kedvezmény!

Vissza a tartalomhoz

Hogyan jut a megvásárolt áruhoz?

Amennyiben van raktáron a kívánt áru, (fizetés; megrendelés után) azonnal elvihető. Készlethiány esetén, rövid határidőn belül beszerezzük. Lehetőségeinkhez mérten egyedi igényt is kielégítünk. A megrendelt árut futárszolgálattal küldjük el. Sürgős esetben az ország területén belül gépkocsival a megrendelőhöz (vásárlóhoz) szállítjuk.

Vissza a tartalomhoz

Milyen garanciát nyújtunk a megvásárolt áruhoz?

A megvásárolt árura az általános garancia szabályok vonatkoznak. Ez új termékek esetén 12 hónap. (Amennyiben ettől eltérő külön jelezzük) Használt termékek esetében egyedileg ajánlunk garanciát vagy hibás termék esetén ingyenes cserét biztosítunk. Hibás áru cseréje esetén kezelési költséget természetesen nem számítunk fel.

Vissza a tartalomhoz

Milyen segítséget kaphat az új alkatrész beszereléséhez?

Az alkatrészek mellett általában van eredeti leírás (a gyártó nyelvén ill. angol nyelven). Amennyiben szükséges és lehetőségünk van rá, magyar nyelvű leírásokkal állunk rendelkezésükre. Előzetes egyeztetés esetén szakembert is biztosítunk.

Vissza a tartalomhoz

Milyen segítséget kaphat az új berendezés üzembe helyezéséhez?

Amennyiben szükséges és lehetőségünk van rá, a rendelkezésünkre álló leírásokból telefonon, faxon vagy E-mail-ben nyújtunk segítséget. Előzetes egyeztetés esetén szakembert is biztosítunk. Telefon- és faxszámunkról valamint az ügyfélszolgálati időről az Elérhetőség oldalunkon tájékozódhat.

Vissza a tartalomhoz

Milyen segítséget kaphat gépek karbantartásához ?

Előzetes egyeztetés esetén, vizsgázott gépkarbantartó szakemberekkel állunk rendelkezésükre. A géptípusokról a Karbantartás, a megbeszéléshez pedig az Elérhetőség oldalunkon talál információt.

Vissza a tartalomhoz

Tudnak segítséget nyújtani SMD alkatrészek hevederezésében, újracsomagolásában?

Vállaljuk: szabvány és speciális méretű alkatrészek hevederezését, gépi szórásból származó alkatrészek újra hevederezését, átcsomagolását. Részletek a Hevederezés-t ismertető oldalunkon.

Vissza a tartalomhoz

Vissza a lap tetejére